Welcome

Welcome to my little diary . I thank you for viewing my blog . I would appreciate if you wont dirty my blog .

Tuesday, January 4, 2011

Stupid DM ! -.-


Sasuey uhc nary ~ Kte 3 lmbt tok shkolar then kene ddk pt bus bay . A few mins , DM Francis tarik kte 3 surh jmpe Miss Eyfa , tatawu laa name DM KEREK tuhh apo . HAHAHA ! She wrote down our name & class & ask to proceed to lib . Msk dlm lib jeqq kn , fuhhh ! Rmi siak kene tarik psl rmbt panjanq & dye . Kimaak ~ Maken mepek siol rules shkolar Chanqkt Chanqi nw . SUXZXC alot dick ! :D Ai was blur & shock afta Mr Wun said we'll b sent home & suspend ferh a day . OMG ~ Ferst tyme kene anta alek SETAKAT psl rmbt aku peranq . LOL ? Tuhh tkpo , DM satu'satu pranqai sial soyak . Kac aqu paper tok leave schl early punn nq kene kac kes tarcqq sukerh . BIADAP ! Haaa ,kw , bsr btl werd "biadap" . Hahaha ! DM pmpn kene pekik nqn mak ai teros senyap . Haha ! Puky kt tekak tros ~ Tuhh laaa , deqil . Ai sudaa ckp rmbt ai N A T U R A L ! S-E-T-O-P-I-D betol . Binqet siak ! Rmbt aqu baek'baek brown , tros hitam . Kimaaaak laaa siol ! Grrr ! Awwww ~ th sweetest thing is Bby Hamtaro ai kejot kn ai . Hehe ! Ai'm touched with it . Cute siahhs dhee ~ Whr he's nw ? He did'nt col me afta schl . Alaaa , nhy yanqq tarcqq fav ny ! Ai hope his fine where ever he's nw . Amin ~ Aiyomah . Both my lil ' bro kene sore eyes . Seram betol narcqq tqk , tkt t ai dpt plaak . Eee , tanak uhr ! hahaha ! Hoping tmr cn enter schl . Okaaay bye ! Takecare ~ Will post bout tmr in th nxt post .

No comments:

Post a Comment